Beste gast,

Dit is ons oude forum. De oude posts zijn nog toegankelijk, maar je kunt niets meer toevoegen. Heb je vragen? Neem contact op via de webshop.

Oestrogeen verlagen? Dikke benen

Hi allemaal.

Ik heb een vraag.
Ik ben een meisje van 17 en mijn bovenlichaam vind ik mooi slank, mijn benen daarentegen zijn dikker. Het is echt vet wat erop zit want als ik me spieren aanspan kan je met makkelijk vastpakken, het is echt “fluffy” en het flabbert. Dit gebied is vooral binnenkant/achterkant bovenaan, ook me billen zijn dikker. Ik heb gelezen dat je hier vet opslaat als je oestrogeen hoog is, nu wil ik kijken als ik dit verlaag of mijn benen slanker worden (het liefste wil ik 10 cm kwijt per been). Afvallen in gewicht kan niet want ik ben licht in gewicht. Mag ik op deze leeftijd al DIM slikken? Zoja, welke adviseren jullie? Zijn er nog andere tips om me benen slanker te krijgen? (Wel slanker, dus ook niet dikker of gelijk door spieren)
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ik word gek van me benen :)

Reacties

• Voordat je gaat proberen om je oestrogeen te verlagen is het aan te raden om eens je bloed te laten prikken om te kijken of dat level echt zo hoog is. Daarnaast kun je eens je vet percentage op meten. Dit kan zelf of door iemand gedaan worden. Je krijgt dan een goed beeld van hoe je er voor staat. Daarbij voeg ik graag toe dat plaatselijk afvallen nagenoeg niet kan. Afvallen zal dus op het gehele lichaam gebeuren, als er meer vet op je benen zit zal hier natuurlijk meer vet van weg gaan dan op gebieden waar nauwelijks iets zit.

Als je dit allemaal in beeld hebt zou je eens naar supplementen kunnen kijken. Dit zou dan een diet shake en een fat killer kunnen zijn. Fat killer raden we pas vanaf 18 jaar aan.

Log In of Registreer om te reageren.

Debug Trace

Notice
Gdn_PluginManager::registerHandler is deprecated.

#0 [internal function]: gdn_ErrorHandler(16384, 'Gdn_PluginManag...', '/home/forum/app...', 841, Array)
#1 /home/forum/app/public/library/core/functions.general.php(841): trigger_error('Gdn_PluginManag...', 16384)
#2 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(668): deprecated('Gdn_PluginManag...')
#3 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(743): Gdn_PluginManager->registerHandler('VanillaStatsPlu...', 'StatsDashboard', 'SettingsControl...', 'home', 'method')
#4 /home/forum/app/public/plugins/VanillaStats/class.vanillastats.plugin.php(61): Gdn_PluginManager->registerNewMethod('VanillaStatsPlu...', 'StatsDashboard', 'SettingsControl...', 'home')
#5 [internal function]: VanillaStatsPlugin->gdn_dispatcher_beforeDispatch_handler(Object(Gdn_Dispatcher), Array)
#6 /home/forum/app/public/library/Garden/EventManager.php(278): call_user_func_array(Array, Array)
#7 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(806): Garden\EventManager->fire('gdn_dispatcher_...', Object(Gdn_Dispatcher), Array)
#8 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(765): Gdn_PluginManager->callEventHandler(Object(Gdn_Dispatcher), 'Gdn_Dispatcher', 'BeforeDispatch', 'handler')
#9 /home/forum/app/public/library/core/class.pluggable.php(133): Gdn_PluginManager->callEventHandlers(Object(Gdn_Dispatcher), 'Gdn_Dispatcher', 'BeforeDispatch')
#10 /home/forum/app/public/library/core/class.dispatcher.php(223): Gdn_Pluggable->fireEvent('BeforeDispatch')
#11 /home/forum/app/public/index.php(29): Gdn_Dispatcher->dispatch()
#12 {main}