Beste gast,

Dit is ons oude forum. De oude posts zijn nog toegankelijk, maar je kunt niets meer toevoegen. Heb je vragen? Neem contact op via de webshop.

Tintelingen bij pre-workout?

edited februari 2018 in Dames Forum

Mijn Vrouwke gebruikt de Pre Workout 1è maal na 30min begon ze overal tintelingen te krijgen ? Ik denk dat het normaal is want, als ik vroeger Creatine gebruikte had ik dat ook .Heeft er nog iemand zo 'n ervaring mee?

Reacties

• Hallo,

Dit is volkomen normaal en niks om je druk om te maken! Dit effect komt van het stofje beta-alanine, de één reageert hier wat heftiger op dan de ander. Ondanks dat het misschien wat vervelend kan voelen, is het niet schadelijk.

Mathias

• Geeft mij altijd een heerlijke drive die tinteling 🥰☺️
  • Klopt, ik heb dat meestal ook. Maar verdwijnt weer tijdens het trainen.

Log In of Registreer om te reageren.

Debug Trace

Notice
Gdn_PluginManager::registerHandler is deprecated.

#0 [internal function]: gdn_ErrorHandler(16384, 'Gdn_PluginManag...', '/home/forum/app...', 841, Array)
#1 /home/forum/app/public/library/core/functions.general.php(841): trigger_error('Gdn_PluginManag...', 16384)
#2 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(668): deprecated('Gdn_PluginManag...')
#3 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(743): Gdn_PluginManager->registerHandler('VanillaStatsPlu...', 'StatsDashboard', 'SettingsControl...', 'home', 'method')
#4 /home/forum/app/public/plugins/VanillaStats/class.vanillastats.plugin.php(61): Gdn_PluginManager->registerNewMethod('VanillaStatsPlu...', 'StatsDashboard', 'SettingsControl...', 'home')
#5 [internal function]: VanillaStatsPlugin->gdn_dispatcher_beforeDispatch_handler(Object(Gdn_Dispatcher), Array)
#6 /home/forum/app/public/library/Garden/EventManager.php(278): call_user_func_array(Array, Array)
#7 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(806): Garden\EventManager->fire('gdn_dispatcher_...', Object(Gdn_Dispatcher), Array)
#8 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(765): Gdn_PluginManager->callEventHandler(Object(Gdn_Dispatcher), 'Gdn_Dispatcher', 'BeforeDispatch', 'handler')
#9 /home/forum/app/public/library/core/class.pluggable.php(133): Gdn_PluginManager->callEventHandlers(Object(Gdn_Dispatcher), 'Gdn_Dispatcher', 'BeforeDispatch')
#10 /home/forum/app/public/library/core/class.dispatcher.php(223): Gdn_Pluggable->fireEvent('BeforeDispatch')
#11 /home/forum/app/public/index.php(29): Gdn_Dispatcher->dispatch()
#12 {main}