Beste gast,

Dit is ons oude forum. De oude posts zijn nog toegankelijk, maar je kunt niets meer toevoegen. Heb je vragen? Neem contact op via de webshop.

Stacken met M Stak

Deze discussie is gelinkt aan de categorie T-Boosters
Sinds 8 mnd heb ik een Gastric Bypass ondergaan en ben ik als vanouds weer id gym gevlogen. Omdat wij nu gevoelig zijn aan spierverlies (oa door malabsorptie) is het nu dus ook zo dat we dagelijks zeker onze oh zo nodige eiwitten nemen. Hier gebruik ik jullie XXL Nutrition Whey Hydrolisaat + Isolaat + Night Proteïn voor. Doordat het ijzer virus me dusdanig weer gebeten heeft, ook weer begonnen met de MStak. Nu, is het verstandig om deze te combineren met een Sarm (Nathybol) of extra Testo booster als Redcon1 Halo? Ook hier moet ik natuurlijk weer rekening houden dat ik heel moeilijk ad benodigde calorieën kom alsook de malabsorptie die de opname wat id weg loopt. Alvast bedankt voor jullie antwoord!!

Reacties

• Wij geven geen advies over Sarms en hebben hier verder ook niet de benodigde kennis over. ( niemand eigenlijk daarom raden we het niet aan) Een extra test booster is ook niet nodig. Als je er al 1 gebruikt is dit verder prima. Meer zal je toch gewoon uit plassen wat helaas zonde zou zijn.

Log In of Registreer om te reageren.

Debug Trace

Notice
Gdn_PluginManager::registerHandler is deprecated.

#0 [internal function]: gdn_ErrorHandler(16384, 'Gdn_PluginManag...', '/home/forum/app...', 841, Array)
#1 /home/forum/app/public/library/core/functions.general.php(841): trigger_error('Gdn_PluginManag...', 16384)
#2 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(668): deprecated('Gdn_PluginManag...')
#3 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(743): Gdn_PluginManager->registerHandler('VanillaStatsPlu...', 'StatsDashboard', 'SettingsControl...', 'home', 'method')
#4 /home/forum/app/public/plugins/VanillaStats/class.vanillastats.plugin.php(61): Gdn_PluginManager->registerNewMethod('VanillaStatsPlu...', 'StatsDashboard', 'SettingsControl...', 'home')
#5 [internal function]: VanillaStatsPlugin->gdn_dispatcher_beforeDispatch_handler(Object(Gdn_Dispatcher), Array)
#6 /home/forum/app/public/library/Garden/EventManager.php(278): call_user_func_array(Array, Array)
#7 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(806): Garden\EventManager->fire('gdn_dispatcher_...', Object(Gdn_Dispatcher), Array)
#8 /home/forum/app/public/library/core/class.pluginmanager.php(765): Gdn_PluginManager->callEventHandler(Object(Gdn_Dispatcher), 'Gdn_Dispatcher', 'BeforeDispatch', 'handler')
#9 /home/forum/app/public/library/core/class.pluggable.php(133): Gdn_PluginManager->callEventHandlers(Object(Gdn_Dispatcher), 'Gdn_Dispatcher', 'BeforeDispatch')
#10 /home/forum/app/public/library/core/class.dispatcher.php(223): Gdn_Pluggable->fireEvent('BeforeDispatch')
#11 /home/forum/app/public/index.php(29): Gdn_Dispatcher->dispatch()
#12 {main}